wtorek, 20 stycznia 2015

Złodziej tłuszczu.

Witam Was, jak obiecałam Wam wczoraj, napiszę dzisiaj notkę uzupełniającą.

Po pierwsze książki które Wam polecę :
-- Złodziejka książek ( o II wojnie światowej ) -->> Wgniata w fotel
-- Dieta ( nie ) życia

Czekolada + ciastka + cukier = sto tysięcy pryszczy

Moje chodzenie do dermatologa jak stwierdziła nawet moja mama nie ma sensu. Leki wysuszające na spirytusie i liczne maście, dosłownie zaczynają parzyć mi twarz. Zapisała mnie do kosmetyczki na oczyszczanie z kwasami za 150 zł już takie generalne+ kuracja. No teraz tylko czekam na wolne miejsce. Kosmetyczka ma straszny nawał jestem ''pilnym przypadkiem'', możliwy termin to jutro jak Pani jakaś się wycofa. A takto za 2 tygodnie :( Jutro cały dzień w szkole będę siedzieć jak na szpilkach i czekać na telefon.

We ferie mam dosyć nieprzyjemny zabieg na który czekam od pół roku. Mianowicie usuwanie ósemki. Tyle że ósemka jeszcze się nie przebiła z dziąsła i muszę mieć ją wyciętą. Znieczulenie miejscowe. Bardzo się bałam. Ale teraz po cudach jakie odwalam , taki ból to nie ból. 
W nagrodę za ''męki' dostanę wreszcie wymarzone buty. + przez 3 dni będę miała trudności z jedzeniem, więc nie mogę się doczekać. Tak idiotka ze mnie :)

Skńczyły mi się miejsca do cięcia. Zaczęłam ciąć kostki u nóg. Muszę chować je za skarpetkami. Dawno sobie tak nie przeorałam skóry. Jak weszłam do wody myślałam że będę się drzeć.

Koleżanka ( ta z którą się założyłam) zaczyna marznąć. A więc chociaż u niej dieta działa. 

Bilans : 
Śniadanie :
- mini banan - 33 kcal

- jabłko - 40 kcal

Obiad; 
1 kanapka ( 56 kcal ) + parówka jedynka gotowana (133 kcal ) -- 189 kcal

Kolacja 
0 kcal   
Razem - 262 kcal/ 400 kcal

Dzisiaj dostałam opieprz od matki że bez umiaru żrem jak świnia. Po wczorajszym.  






 
Moje grube kostki krwawią

9 komentarzy:

  1. Eh. Kruszyno, nie chcę mówić"nie tnij się", bo wiem, że to nic nie da. Sama przez to przechodziłam i miałam wyrypane na wszystko, co inni próbowali mi wytłumaczyć. Ale może kiedyś, jak znajdziesz siłę, zeby z tym walczyć, przypomnisz sobie, że był ktos, kto powiedział Ci, że nie warto. Bo nie warto. To zostawia trwałe odciski na psychice, im dłużej w tym siedzisz, tym bardziej będzie to dla Ciebie odczuwalne w przyszłości.
    Bilans z dzisiaj jest dobry, nie trać nadziei, nie poddawaj się, bądź silna xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się tnę i wiem,że nie ma sensu pisanie nie rób tego, nie warto bo doskonale o tym wiesz . Co do zębów ja mam aparat,który też pomaga w diecie ;) . Gdybyś chciała popisać to mój nr GG:51288523 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super bilans :)
    co do "Złodziejka książek" oglądałam film - piękny! choć smutny
    no ja w dzieciństwie jadłam dużo słodyczy to miałąm syfy i wypryski, teraz jem już o wiele wiele mniej i mam piękną cerę :)
    warto też pić dużo wody, oczyszcza organizm między innymi naszą skórę :)
    3maj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie tnij się, odchudzasz się bo chcesz być piękna, pociętę ciało nie jest piękne, ba! sama się czasem tne, bo wiem jak to super oczyszcza psychikę, ale nie wolno tak robić, trzeba z tym walczyć i znaleść sobie jakieś inne hobby. ja walczę z tym i robię to tylko w stanach depresyjnych a nie tak o na codzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam stan depresyjny praktycznie codziennie gdy wracam do domu. A wiec to nie jest moje "codzienne hobby od kaprysu " :(

      Usuń
  5. Sliczny bilans.
    kochanie czytając twój post miałam aż w oczach łzy. Naprawdę.
    wiem ze ciężko jest z tym skończyć i przestać to robić ale proszę cie postaraj się
    Dla siebie dla nas a w szczególności dla siebie
    jesteś bardzo silna ijestem pewna w 100% ze uda ci się.
    Trzymaj się kochana

    napewno dasz radę.. Będziem
    y cie wspistać zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bilans, trzymam kciuki za zabieg aby nie bolało. Nie tnij się skarbie są inne sposoby :(http://letmebemyownperfection.blogspot.com/?m=1 trzymaj się i zajrzyj do mnie Bd tu wpadać

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam usuwane chirurgicznie (niewyrżnięte) 3 ósemki, więc jak masz jakieś pytania to wal śmiało na moim blogu c;

    OdpowiedzUsuń