wtorek, 6 stycznia 2015

Brzuszki uzależnieniem

Hej.

Wczorajszy dzień zaliczony , zmieściłam się w 150 kcal <3

Dzisiaj: 

Owsianka ok.200 kcal

Porcja zupy pomidorowej - 150 kcal

Na dzisiaj koniec z jedzeniem.

Jak co wieczór planuje iść na miasto z koleżanką. ( dla zdrówka )

100 brzuszków + ćwiczenia rozciągające ( umiem prawie szpagat <3)

Jutro pierwszy dzień szkoły po przerwie świątecznej , dlatego zabiegi pielęgnacyjne jak najbardziej wskazane.

Wczoraj, miałam próbę silnej woli.

Koleżanka kupuje cole , czekoladę i chipsy. Stoję przy tym stoisku ze słodyczami a pieniądze wypalają mi dziurę w kieszeni. Wychodzę dumna ze sklepu i nic nie kupuje. Ale ciągło jak cholera. :)

Mam problem, miesiąc temu byłam u fryzjera na przyciemnieniu włosów tonerem ( czekolady kolor - jestem naturalną blondynką ) i mam już ich dosyć. Przetłuszczają mi się włosy już od kilku lat , ale teraz to chodzę normalnie jak jakiś brudas, na ciemnych włosach to przetłuszczenie widać jeszcze bardziej + twarz wydaje się taka szara i zmęczona. 

Jestem w fazie wypróbowywania szamponu przeciwłupieżowego , bo podobno ściąga tonery i farby. 

Macie jakieś sposoby na nieco rozjaśnieniu włosów?

Gówno trzyma się jak cholera + zapłaciłam za to 100 zł.







14 komentarzy:

  1. Śliczny bilans. Kochana, jak ja Ci zazdroszczę wagi!!! c;
    Jedyne sposoby ja rozjaśnienie włosów, jakie znam, to płukana z rumianka bądź wyciśnięcie kilku kropel soku z cytryny podczas mycia.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę (prawie) szpagatu. Ja nie wiem ile będę się rozciągać by mi to wyszło. ;P
    Wagi zazdroszczę, i wzrostu w brew pozorom też.
    Pozdrawiam i wspieram Bella <3
    http://bella-pro-ana.blogspot.com/

    P.S. Tamten komentarz mi nie wyszedł więc usunęłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na twojego bloga na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. Jezu jaki bilans! o,0 Wielkie gratki, ja bym zaraz jeszcze jabłuszko, albo chlebek. Współczuje z powodu włosów :/ Ja też jestem naturalną blondynką i w wakacje chciałam rozjaśnić włosy bo mi ciemnieją. Rumianek rozjaśnia ale dopiero po 2 tygodniach jak myłam co 2 dni i kolor jakby wyblakł. Cytryna i woda utleniona bardzo dobrze działają, ale niszczą bardzo włosy, więc nie polecam. Ale byłam niedawno w Rossmannie i byłą przecena szamponu rozjaśniającego na platynowy za 4.99. Kupiłam i wystraszyłam się bo szampon jest fioletowy! W pierwszym tygodniu używania co 2 dni jak myłam włosy to strasznie mi się przetłuszczały ze względu na zmianę szamponu, ale efekt po 3 tygodniach jest boski! włosy jasniejesze, głęboki blond, lekka platynka, ale cudo. <3 Serio polecam ci go, on jest chyba joanny ewentualnie wyślę ci zdjęcie, bo warto ;) Zapraszam również do mnie http://trustskinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , napewno go wypróbuje. Oczywiście odwiedzę bloga :)

      Usuń
  4. Bilans wspaniały kochana, ja kiedyś umiałam prawie sznurek ale do było dawno. Niestety nie znam żadnych sposobów na włosy;( sama chciałam pofarbowac włosy ale dzięki tobie zmieniłam zdanie, bo nie chce potem żałować. Wspaniale ci idzie z dietą oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, mi wszyscy tłumaczyli bym nie farbowała, ale jak sie na coś uwezme to koniec. Nie da sie wybić z głowy.

      Usuń
  5. Jejku jak zazdroszcze bilansu! Cudo! Też bym tak chciała umieć. Ale wieczory są najgorsze bo najbardziej wtedy chce mi się jeść...próbuję zapchać się herbatkami ale nie zawsze skutkuje... :( próbowałaś kiedyś jakiś herbatek odchudzających? Ja przez tydzień piłam jedną dwa razy dziennie albo więcej ale efekty były marne... Co o tym sądzisz?
    Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj pije zieloną herbatę, ziołową, albo siemie lniane ( zapycha + super dziala na cerę, paznokcie włosy)

      Usuń
  6. Szpagat <3 zazdroszczę...
    Gratuluję silnej woli, a na przyszłość po prostu nie bierz ze sobą pieniędzy. Co do włosów to niestety nie pomogę ale mogę polecić Ci bloga Anwen, to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat włosów więc może coś tam znajdziesz.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon nie rozjaśnia, próbowałam już nie warto, można spróbować z cytryną albo octem jabłkowym :) albo możesz nałozyc farbę blond, ale tak np na 20 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można u fryzjera ściągnąć kolor ale to kosztuje.
      ja sobie zawsze fabuje włosy miałam już rozne kolory i nie nazekam :D najlepsze są farby joanny, kolor łapie nawet siwe wlosy i cena 6 zł :D polecam.

      Usuń
    2. 8 kg do marca spokojnie stracisz, jak nie więcej ;p powodzenia!

      Usuń