piątek, 9 stycznia 2015

45,5 !!!!

Naprawdę przepraszam że tak długo nie pisałam ale dostałam lenia.
Dzisiaj rano na wadze ujrzałam wreszcie magiczne 45 !!!!!
Jeśli będę jutro dostatecznie zmotywowana obiecuję ,że wstawię swoje zdjęcie.
To nie znaczy oczywiście że dieta zakończona, o nie , nie ! Mam dużo jeszcze do poprawy a do 40 kg zostało jeszcze pół życia.

Bilans z dzisiaj :
1 kanapka chleba razowego - ok. 90 kcal
1 ziemniak + 1 pierś z kurczaka - 165 kcal
zminiaturyzowany banan - 50 kcal
+ wyjątkowo dzisiaj aż 2 godziny w-fu
+ w domu 30 min. brzuszków.

dużoo nauki i będę zaglądać tutaj trochę rzadziej. Ale nie zapomnijcie o mnie , notka 3 razy w tygodniu.



Kocham to zdjęcie <3




Chudzielcom jak zwykle zimno :)

12 komentarzy:

  1. No kochana gratuluję takiej pięknej wagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że nie rzucę się w najbliższym czasie na jedzenie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kiedyś o takiej wadze mogłam pomarzyć , a teraz czuje że i tak to za dużoo. Mam jakieś skrzywienie :)

      Usuń
  3. Bilans super a waga jeszcze piękniejsza <3 Gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna waga :*
    Śliczny bilans :)
    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięcie sukcesu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!! Twoja waga niewyobrażalnie mnie inspiruje. Oby tak dalej, Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :D gratuluję takiej wagi i oby tak dalej <3 Efekty to niesamowita motywacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku gratuluję wspaniałej wagi ! :3
    Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też zawsze zimno jest :D Gratuluję to ogromny sukces oby tak dalej :* Powodzenia ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wagi kochanie ♥ Czekam na zdjęcia! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń