wtorek, 30 grudnia 2014

Dzień fatalny , ale bilans zajefajny *.*

Jadłam dzisiaj bardzo mało , bo jechałam z rodzicami do galerii kupić spodnie (dokładniej to czarne , bo w poprzednich porobiły się dziury)...

Chciałam się zmieścić w jak najmniejszy rozmiar, bo wiadomo, odchudzam się i za miesiąc też moje nogi będą szczuplejsze, a nie chce by spodnie wisiały tylko były dopasowane.

XS - za małe ;(

S - mało gdzie było , a jak było to jakiś worek z rozciągniętymi nogawkami

lub samo L , które są za wielkie. 

DRAMA - nic nie kupiłam -.-

Wpadłam w doła + zbliżający okres - chodze jak osa. 

 

Okay teraz bilansik :

-- bułka z ziarnem - 160 kcal  

+ dużo płynów - woda , sok. 

Ćwiczenia rozciągające do południa, 6 rundek na 4 piętro ( chodziłam do piwnicy za przysługą tacie ), 4 h po sklepach - nie wstaje i nie żyje. 

waga - 46.5 kg 

Ale czuję sie taka ociężała, to pewnie przez zatrzymanie wody w organizmie przez zbliżający się okres.

Postanowie powiedzieć moim najbliższym koleżankom , że się odchudzam , bo nie mogą mi przecież wiecznie na mieście wciskać jedzenia i stawiać - nie znosze -.-

kiepski humor, jutro będzie lepszy :

- sylwester

-zamawiam moje ukochane koszulki i inne zbrojenia ;)

- wreszcie zapale fajki, przez ten tydzień miałam ograniczoną możliwość.

W końcu przeczytałam ; Przeklinam Cię ciało - boska <3333333 

Trochę zaczęłam czytać Pamiętnik Narkomanki, ale ciągnie się jak flaki z olejem + atmosfera hipisów-.- odpuściłam ..

Dorwałam się z kolei do Chudej -  wciągnęła i już nie wyjde :)









 

Trzymajcie się motylki moje <3

13 komentarzy:

  1. Chuda jest genialna <3 pamiętnik narkomanki też czytałam, mi sie podobało ^^ a czytałaś moze Dietę (nie)życia? Ja mam w najbliższych planach, ponoć fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako książka pamiętnik narkomanki to nawet fajna, ale wiesz ja szukam czegoś co przebije ''My, dzieci z dworca zoo '' ale ta książka jest chyba nie do zdarcia <3
      Nie miałam okazji przeczytać Diety ( nie ) życia, bo nie ma narazie u mnie w biblio, ale mam ją zamówioną :)

      Usuń
  2. Wspaniały bilansik, śliczna waga *.*
    Strasznie podobają mi się te glany z 3 zdjęcia od dołu. Oglądałam kiedyś podobne, jednak jak spojrzałam na cenę, to mnie zatkało. Wolę zostać przy moich tradycyjnych, ukochanych glanach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie to niestety kosztują ok1000 widziałam jedne , ale wywalone w kosmos *.*
      Glany forever <33

      Usuń
  3. Właśnie znalazłam twojego bloga i już widzę, że to moje klimaty :D
    Co ty masz do spodni z dziurami? Takie są bardziej trv XD
    Powodzenia, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham dziury , takich jeansów u mnie w szafie nie do zliczenia <33
      Ale z tych czarnych niestety zrobiło się już ''sito'' taka rozciągnięta szmata :)

      Usuń
  4. Po pierwsze: piękny bilans, rządzisz dziewczyno! :D
    Nienawidzę jak jadę na zakupy i jedna rzecz jest za mała a druga za duża... Masakra ;-;.
    Postaram się kupić parę książek o anoreksji, miałam je w planach, ale jakoś nigdy nie mogę zagadać matki, żeby mi je kupiła ;p. Tylko nie wiem czy kupię w Polsce czy w Niemczech >-<. Wolałabym przeczytać po polsku, ale powinnam po niemiecku... Tyle przegrać ;-;.
    Ja Ci życzę miłej nocki i obyś dalej miała takie bilanse ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki z komentarz u mnie ^^ Ostatnio używałam duo z essence i było super, no ale u mnie essence jest nie do dostania, więc kupiłam kredkę z Max Factor, wydaje się ok, zobaczymy ^^
    Bilans naprawdę malutki, może spróbuj jeść trochę więcej? Ja też się nie mogę doczekać jutra <3 Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bilans jak marzenie *--* Zazwyczaj jak ma się miesiączkę to się wszytko wpierdziela za 3 osoby xD Czytałaś "Dziennik bulimiczki" ? Mi się bardzo podobała ta książka :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały bilans oraz waga. :)
    Oby tak dalej.
    Ja czytałam pamiętnik narkomanki i szczerze polecam bardzo wciągnęła mnie ta książka.
    Poowdzenia jutro
    http://trudnadrogadoperfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już niedługo osiągniesz swój pierwszy cel! Trzymam za Ciebie kciuki ;3
    Koniecznie muszę przeczytać polecone przez Ciebie książki. Wiesz może, czy są dostępne w empiku?
    Powodzenia i przyjemnego sylwestra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, są dosyć popularne, ja swoje wypożyczyłam w bibliotece.

      Usuń
  9. Hah, też mam glany. :D Jednak raczej w nich nie chodzę, nie ma gdzie.

    Niedługo się zmieścisz w XS, na pewno. Warto do tego dążyć. Za jakiś czas wybierz się jeszcze raz na obchód po sklepach.

    Pozdrawiam, Mała. <3 Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń