wtorek, 23 grudnia 2014

Welcome to my life

               Dzień dobry , drogi wędrowcu. !
Trafiając na moją stronę masz zapewne podobny problem co ja i podobną motywatorkę jaką jest pro ana. Jesteśmy w bagnie , z którego już nie wyjdziemy. Waga już zawsze pozostanie nieodłączną częścią naszego życia. 

A więc tak może na wstępie, pokrótce opowiem Wam coś o moim życiu. 

Mam na imię Karolina mam 16 lat. Z pro aną koleguję się od 2 lat. 
Jak każda z Was / ( a może ) każdy z Was , mam swoje wzloty i nieuniknione upadki. 

WAGA ( sprzed godziny) ; 47.3 
 ( najlepsza , której nigdy  więcej nie zobaczyłam to 46.2  rok temu)
WZROST ;    1.69

Od 2 lat nie zobaczyłam na wadze powyżej 50 kg, trzymam, ale czasem dochodzi do 49,5 itd.

Najgorsze jest to , że idą święta , a ja jestem tak cholernie głodna, gdy widze tyle placków, pyszności. Moje oczy jedzą -.- 
Niedługa robię z mamą sernik, chyba umrę. 
Dam radę przycisnę pasa przez te święta , konkretnie chce schudnąć przez te 3 tygodnie do 45 -  co najmniej. 
Wiecie, żeby iść po przerwie do szkoły troszkę chudsza.
 Najgorsze są uda i oponka ;/ 
Koleżanki - motywują najlepiej - " No to co, musimy się za siebie wziąć" -" No ja też jestem gruba, musimy ćwiczyć itd... "
Najgorsze że wiem o tym że dużo ludzi mnie obgadywało w gimnazjum , teraz już trochę mniej słysze tych rzeczy jestem  w liceum, ale czasem zdarzą się takie idiotki.
- " Brzydka, płaska z tyłu i z przodu, pieprzona tapeciara, gotka itd......" 
( Nie nie jestem gotką , słucham metalu , mam własne zajebiste towarzystwo.) Ale gdy patrze na niektóre koleżanki - metalówki i te ich patyki w martensach i chude twarze , to aż ściska. Też chce taka być. Wiszące na tobie czarne ciuchy mmmm. 

Kalorie - 500 dziennie - cel

BILANS : 
jak na razie : 

1  kanapka chleba razowego z serkiem.  ok. 120 kcal

Jabłko                                                                                                  50 kcal
Woreczek ryżu                                                                                    300 kcal 

Razem ; 470 kcal  ZALICZONY 

Proszę , zostaw po sobie jakiś ślad w komentarzu, to mnie wspiera, w jakiś sposób motywuje, bo wiem że ktoś mnie czyta i przynajmniej nie wypruwam żył , tak po prostu ;C

5 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się Twój blog ;3
    Mam nadzieję że osiągniesz swoj wymarzony cel
    Totalnie cię rozumiem.. też chce na sobie wiszące ubrania, i chudą twarz ;3
    3mam kciuki za Cb ;3 !!

    OdpowiedzUsuń