środa, 12 sierpnia 2015

Wypadek

Ta długa przerwa niestety nie była spowodowana kaprysem , czy zawalaniem bilansów.
Jakiś czas temu niestety zdarzył mi się dość poważny wypadek. Mianowicie potrącił mnie samochód. Połamane zęby, wstrząśnienie mózgu, złamany nos i przez miesiąc bezwład szyi. Dochodzę powoli do siebie. Minęło trochę czasu, myślałam o was non stop. Nie miałam odwagi napisać tego posta ze względu na tak długą nieobecność. Zapomniałyście o mnie? Mam nadzieje że nie odwaliłyście jakiejś głupoty i nadal jesteście na tym świecie :)
Waga w szpitalu dobijała nawet do 43. Ze względu na te zęby piłam tylko płynne rzeczy. Teraz na szczęście mam je odbudowane i zaczynam żyć normalnie.
Przynajmniej mogę chodzić w krótkich spodenkach i nie musze zakrywać ran na nogach po cięciach, bo po wypadku moje nogi i ręcę wyglądały jak po przecinarce mięsa. xD Zostały mi sińce na nogach i ślady. Wypadek przykrył samookaleczanie. Nawet pielęgniarki jak mnie przemywały to nawet słowem się nie odezwały. Jeden plus całej sytuacji :D
Mówiłam wam jak bardzo nienawidze tego trądziku i wogle. Zaczęłam przyjmować witaminę A doustnie. Tzw. izotretynoinę. Rok kuracji + badania co miesiąc ( sieją spustoszenie w organizmie) i podobno mam się wyleczyć. Działa cuda jak mówią. Ale jest to takie silne działanie , że idzie krew z nosa, skorupa na ustach, zapalenie spojówek. Bo to tak silnie wysusza. 

AKTUALNA WAGA : 46 i idzie w dół. 
Z bilansem przyjdę niedługo.

Oglądacie Pretty Little Liars? Dzisiaj finał, dowiemy się kim jest A ! :DD


5 komentarzy:

  1. oj biedactwo malutkie... taka mała jesteś że cie nie zauwazyli tym autem :* mam nadzieje ze juz zdrowsza jesteś, juz troche odchorowana, i bedziesz dalej ładnie dbać o siebie:) buziaczki

    zapraszam http://cma-motyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra z wypadkiem :( Czekałam czekalam myslałam ze odeszłaś az to nagle dobra wiadomość, Cieszę sie że już jesteś, wracaj do siebie iwgl,, kocham to zdj, mam je na tapecie i ostatnio chyba na bloga też dawałam XD
    Trzymaj sie motylku /Slent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajebiste jest to zdjęcie, szczególnie dziewczyna z zapalniczką. :D

      Usuń
  3. Oj to chyba poważny był ten wypadek ale dobrze że już wracasz do zdrowia. Ja miałam wybite zęby w 1 klasie podstawówki i nie za dobrze to wspominam.
    Oglądam PLL i jestem troszeczkę rozczarowana :/
    Może tak to wyleczysz ten trądzik.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dobrze ,że jesteś ! Jej przykro mi z powodu Twojego wypadku mam nadzieję ,ze wszystko będzie dobrze ,ale też niesamowicie zazdroszczę Ci wagi :* Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń