niedziela, 23 sierpnia 2015

KaloriePro!

Witam Chudzinki

Na wstępie chciałabym gorąco polecić aplikacje którą niedawno odkryłam na swoim telefonie. Mianowicie KaloriePro!
Dzięki tej aplikacji możemy dodawać własne posiłki na każdy dzień, znajdują się tam praktycznie wszystkie produkty jakie sobie zapragniecie+ dania domowe, gotowe. Wpisuję liczbę gramów i przelicza mi na kcal. O dziwo są tam też prawie każde gatunki ryb ( po dorsza aż po mirune czy inne).
Dodatkowo pokauje ci ile potrzeba ćwiczeń na spalenie tego wszystkiego po wpisaniu wagi i wzrostu. Moje wybawienie :D

Bilanse:
Piątek przetrwałam ;D Udało mi się bez ani grama słodyczów.

Sobota :
Śniadanie:     bułka z ziarnami i serkiem - 161 kcal  
Obiad :          200 ml barszczu białego - 46 kcal 
Przekąska ( niestety mój ojciec to gamoń i nakupował słodyczy) : 1 ciastko hit - 68,18 kcal
powstrzymała mnie tak naprawdę mama  - kolacji nie jesz a ciastka to już tak? Moja córeczka jak sie dorwie to całą paczkę,. Dzięki Ci mamo :)
  =  275 kcal

Niedziela : 
 Śniadanie - 1 kanapka graham z 5g masła - 103 kcal 
Niestety na śniadanie muszę jeść masło by leki które biorę się wchłaniały, rozpuszczają się tylko w tłuszczach. ;/ 

Na obiad przewiduję barszczyku troszku.
Później jadę do babci mam nadzieję że nic nie zjem. Ona wpycha jak może - 'Ale dlaczego ty nie chcesz jeść u babci?''
Mam wsparcie w mamie - kobitka chodzi na fitness i te sprawy.
Mam nową motywację- idę w piątek na impreze :D 
I we wrześniu wyjazd za granicę. Trzeba się spiąć.
Mam w końcu internet w komórce. Będę częściej. Ostatnio tylko wi-fi. 




 

9 komentarzy:

  1. Taka matka to skarb, ciesz się :)
    Z apki niestety nie skorzystam, do listopada mam sobie radzić bez normalnego telefonu xD
    Gratuluję bilansów, powodzenia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mieć taką mamę ! Wypróbuje apkę :D Bilanse świetne ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. od kilku dni szukam aplikacji która będzie mi odpowiadać i nic znaeżć nie mogę :( a tel zmieniłam, na starym miałam cudowną kto ma nokie lumie jakąś to watro ściągnąć kalkulatorkalorii Naprawde polecam!!
    Świetny bilans <3 Trzymaj sie chudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja korzystałam z FatSecret ale może i tą wypróbuje. Zdecydowanie taka mama to skarb. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą aplikacje <3 ale niestety mam zepsuty telefon.Piękny bilans jak zawsze.Trzymaj się mocno Sky :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja nie moge z tego korzystac bo nie mam takiego telefonu, ale ja lubie ilewazy.pl ;) tez fajne :) ale malo zjadlas gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aplikacji nie potrzebuję bo co jem do znam już wszystkie kalorie na pamięć.
    Bilans świetny. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bilanse ;). Ja ostatnio zostałam weganką, więc nikogo nie dziwi, że szybko chudnę. Chyba nikt się nie połapie.
    Oj babcie to babcie. Zawsze chcą coś wpychać.
    Trzymaj się ciepło <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą apke faktycznie daje radę ale i tak zazwyczaj wieczorem podliczam wszystko ;P
    Mama ćwicząca nie no daje rade kobitka moja to tv i kapcie na krześle :)

    OdpowiedzUsuń