pi膮tek, 21 sierpnia 2015

punkt krytyczny

Witam Was !! 馃榿


艢roda min臋艂a mi bardzo aktywnie. Mianowicie praktycznie ca艂y dzie艅 by艂am w zoo i non stop chodzi艂am. Zjad艂am niewiele 200 kcal.


Czwartek by艂 troszk臋 nudniejszy. Wysz艂am z kole偶ankami na wieczorny spacer. Zjad艂am 340kcal. U mnie w bloku kto艣 akurat umar艂 i zacz臋艂am duma膰 nad 偶yciem i istnieniem ( ja - filozof).
Zacz臋艂am z tych nud czyta膰 lektury. M.in. Cierpienia m艂odego Wertera. M艂ody samob贸jca. Zabijcie mnie 馃槪 i tak mam ju偶 do艂a..



PI膭TEK to istna nuda i k艂贸tnia rodzinna. Straaszny dzie艅.
Bilans :
bu艂ka z ziarnem i serkiem - 120 kcal
ry偶 50g - 59 kcal
ryba- 80 kcal
=259kcal


Prze偶ywam w艂a艣nie punkt krytyczny. Przez ten ca艂y zjebany dzie艅 mam ochot臋 i艣膰 do sklepu by os艂odzi膰 sobie t膮 chwil臋.
I ta piepszona reklama jakiego艣 batona : " Daj si臋 wyrwa膰 rutynie z Kinder Pingui"
nie, nie, nie.


Potrzebuje motywacji. Zaraz zawale wszystko i b臋d臋 cholernie 偶a艂owa膰 .

10 komentarzy:

  1. Kochana wytrzymasz jeste艣 silna ! To Ty panujesz nad jedzeniem a nie jedzenie nad Tob膮:) Pi臋kne bilanse :* Trzymaj si臋 CHUDO<3

    OdpowiedzUsu艅
  2. W sumie tak soie my艣l臋 偶e to dzi臋ki tobie patrz膮c na tw膮 wag臋 mam si艂臋 trzyma膰 sie na g艂od贸wce, Wi臋c naprawde, masz w sobie tyle si艂y utrzymuj膮c tak pi臋kne bilanse i wgl Ohh i Ahh <3<3<3 naprawde jeste艣 dla mnie motywacj膮, i wspieram ci臋 i trzymam kciuki motylku <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Najpi臋kniejsza rzecz jak膮 kiedykolwiek us艂ysza艂am <3

      Usu艅
  3. Nie warto dla chwili przyjemno艣ci psu膰 tak pi臋kny bilans. Masz w sobie wiele si艂y wiesz o tym.M贸j wujek niedawno zmar艂 by艂 alkoholikiem mimo to szkoda cz艂owieka ,to przykre jak na艂贸g potrafi zniszczy膰 cz艂owieka a cz艂owiek mimo zdawania sobie z tego sprawy brnie dalej...

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jeste艣 ju偶 taka chudziutka. :) Pami臋tam jak sama wygl膮da艂am wa偶膮c tyle co Ty teraz.. do podobnej wagi d膮偶臋 ponownie.
    Nie mo偶esz wszystkiego teraz zaprzepa艣ci膰. Jedzenie to 偶adna przyjemno艣膰. Batonik nie poprawi Ci humoru.
    Trzymaj si臋. :-*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Moja najni偶sza waga wynosi艂a 48 a teraz dopiero zauwa偶y艂am 偶e Ty wazysz obecnie jeszcze mniej chudzinko. :*

      Usu艅
  5. Piekne bilanse...
    Ciekawe od czego tego dola zlapalas

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Leki kt贸re przyjmuj臋 powoduj膮 depresj臋. I jestem og贸lnie bardzo wra偶liwa.

      Usu艅
  6. Jeste艣 dla mnie ogromn膮 inspiracj膮 jak i dla wielu dziewczyn ;) Panujesz nad jedzeniem a nie odwrotnie czego ja nie potrafi臋.S艂odycze nie poprawi膮 humoru wr臋cz odwrotnie b臋dziesz si臋 zadr臋cza膰 ile zjad艂a艣.Nie jeste艣 warta g艂upiego batona!Powodzenia Sky :*
    PS:Dzi臋kuje za komentarze na moim blogu nawet nie wiesz ile dla mnie znacz膮.

    OdpowiedzUsu艅