niedziela, 1 marca 2015

44.5 !!! Da sie ? Da sie !

Szczęść Boże !

Nie miałam pojęcia że tak długo mnie tutaj nie było. Ten tydzień minął mi jak z bicza strzelił.

1. Takiej wagi nigdy nie widziałam, a głodna prawie wcale nie jestem.
2. Przyszły moje ukochane platformy.
3. Dostałam okres.
4. Wizyty u kosmetyczki przynoszą efekty.
5. Moje problemy z zaparciami narazie minęły.
6. Wreszcie idę na korki z matmy. Mam nadzieje że moja udręka i wrodzona tępota na lekcji wreszcie się skończy.
7. Rodzice o moim cięciu już dawnoo zapomnieli.



Niedługo znowu się pojawię.
Dzięki za troskę jest wszystko  w jak najlepszym porządku, wzięłam się trochę za naukę, dlatego taka przerwa.

Bilans dzisiejszy;

sok marchew z sokowirówki - 50 kcal
ziemniaki z sosem - 100 kcal






11 komentarzy:

  1. Kochana, cieszę się że wróciłaś i że nie zawalasz :)
    Bilans świetny, tak trzymaj :)
    Czekam na następny wpis,a i wpadnij też do mnie,trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wagi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bilans waga postępy i wszystko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bilans kochana :)
    Cieszę się że u ciebie już lepiej :)
    Tęskniłam za twoimi wpisami :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zapominają,moi juz nawet nie wracają do tematu,a ja tnę się po nogach kolo kostek - glany wszystko zakrywają. gratuluję wagi,ile masz wzrostu? Niesamowita jesteś! Zapraszam do mnie: proanawspierajmysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zapominają,moi juz nawet nie wracają do tematu,a ja tnę się po nogach kolo kostek - glany wszystko zakrywają. gratuluję wagi,ile masz wzrostu? Niesamowita jesteś! Zapraszam do mnie: proanawspierajmysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o takej wadze mogęsobie pośnić.. Ale może kiedyś.. Wstawisz zd. platform? muszą być cudne zapewne <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo tej czerni (miłość do słodkich i uroczych... wszystkiego - ale nie jestem pustą idiotką) to jakoś jak cię czytam i patrzę na bloga to mi wesoło ^_^ Cieszę się, że jesteś i mam nadzieję, że nikt nie będzie ci robił problemów z powodu tego co robisz. A jak radzisz sobie na w-f'ie??? Dziewczyny chyba widzą blizny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Ja zaczynam od jutra głodówkę. Mam nadzieje że uda mi się. Też trzymajcie za mnie kciuki .

    OdpowiedzUsuń