piątek, 20 lutego 2015

I'm back.

Nie pisałam miesiąc.
Czy jest lepiej , nie !

Moje odchudzanie wyglądało mniej więcej tak; Rano oczywiście nic, przyszłam ze szkoły i zaczęłam jeść , bo nie miałam motywacji. Ten blog jednak wiele mi daje, tak samo jak czytanie waszych wpisów.

Przeszłam zabieg chirurgiczny zęba. Było strasznie, wycinanie, łamanie, rozkrawanie wiertłem go na pół , trwało to 1,5 godziny , bo były komplikacje z wyciągnięciem ostatniego kawałka.
Mnóstwo sprawdzianów po feriach. Zero wolnego czasu. Po zabiegu leżałam tydzień plackiem i piłam jedynie jogurty. Moja waga wynosiła 44.9. Jednak wszystko musiałam zaprzepaścić. Teraz może ważę ok 46 ? Ale od soboty, czyli od jutra rano biorę się za siebie i to bez wymówek. Mam nową motywacje. Mianowicie w poniedziałek przychodzą moje ukochane platformy które zamówiłam i musze mieć do nich chude nogi <3
Postaram się obserowowanych regularnie odwiedzać.
+ przez stres przed zabiegiem itd. spóźnia mi się już 2 tygodnie okres. ;/ Chodzę do kosmetyczki na kwasy, może troszke lepiej wygląda ta twarz , ale ciągle wysypuje bo nie dostałam okresu.
Spokój najważniejszy. Mam nadzieje , że o mnie nie zapomniałyście. Buziaki ;* Niedługo znowu wpadne, najprawdopodobniej jutro wieczorem. Moje postanowienie. 





7 komentarzy:

  1. Kochana świetnie, że wracasz :D
    Dobrze, że masz motywację to naprawdę pomaga :>
    Trzymam za ciebie kciuki i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!! Trzymam kciuki, w sumie to sama mnie motywujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak myślisz dlaczego okres się spóźnia? Poczytaj sobie o skutkach anoreksji itd.
    Nie chce żeby to zabrzmiało jakoś dziwnie czy coś,ale skoro jesteś pro ana to chyba powinnaś znać skutki uboczne ;p
    Sądząc po Twojej wadze to raczej już jesteś chuda,ale i tak życzę Tobie powodzenia ;)
    A i zapraszam tez do mnie na mojego bloga. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się , że znowu z nami jesteś . Czytając ten post aż przeszły mnie ciarki na myśl o tym zabiegu ;/ Mam nadzieję ,że już wszystko w porządku ;-)Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie jesteś kochana? Odezwij się do mnie,martwię się o Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj! Twój blog daje mi dużą motywację! Gdzie jesteś ? ;c

    proanadream215.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń